Intertoys heeft het antwoord op jouw vraag!
Heb je een vraag of ben je op zoek naar bepaalde informatie? Wij helpen je graag verder. Als het antwoord op jouw vraag er niet tussen staat of je wilt graag meer weten, dan kun je contact opnemen met onze Afdeling Klantenservice.
Het is mogelijk om je aankoop in de winkel te ruilen, dit kan dan ook in alle Intertoys winkels, binnen 30 dagen. Bij een aankoop in de winkel gaat dat zoals je gewend bent: je gaat terug naar de winkel met je aankoop en de originele kassabon, zoekt een nieuw artikel uit en ruilt deze om bij de kassa. Ditzelfde geldt ook voor een Click & Collect bestelling. Afhankelijk van je aankoopbedrag en de prijs van het nieuwe artikel ontvang je geld terug of betaal je bij. Kies je hetzelfde artikel uit? Dan hoef je uiteraard niets te bij te betalen.
Spelregels voor het ruilen bij een Intertoys winkel:
Bekijk waar jouw dichtstbijzijnde Intertoys winkel is en de actuele openingstijden.
Om jouw (online) aankoop te kunnen ruilen of retourneren gelden de volgende spelregels:
Je kunt jouw online bestelling binnen 30 dagen na aankoop retourneren. De allersnelste, makkelijkste en ook duurzaamste manier om dit bij Intertoys te doen is door jouw aankoop terug te brengen in een van onze winkels. Je kunt direct jouw aankoop omruilen voor een nieuw artikel of je krijgt het aankoopbedrag terug.
Lukt het niet om je aankoop terug te brengen naar een van onze winkels? Dan kun je via een DHL ServicePoint jouw aankoop kosteloos retourneren.
Spelregels voor het terugsturen van jouw aankoop:
We kunnen natuurlijk niet spelen zonder regels. Om jouw aankoop bij Intertoys terug te sturen zijn dat de volgende:
Voldoet jouw bestelling aan bovenstaande regels, dan kun je hem kosteloos via een DHL ServicePoint terugsturen. Stuur je het retour via een andere (duurdere) bezorgdienst? Dan zijn de bijkomende kosten voor eigen rekening.
Vergeet niet om het verzendbewijs van jouw pakketje goed te bewaren.
Deze staat al binnen 1 uur voor jou klaar. Je ontvangt voorafgaand een ophaalbevestiging per e-mail. Nog geen e-mail ontvangen? Dan is jouw Click & Collect-bestelling nog in behandeling bij de winkel.
Heb je op een werkdag besteld? Dan wordt jouw bestelling binnen 1 à 2 dagen bezorgd. Wanneer je bestelling onderweg is ontvang je een verzendbevestiging en kun jouw bestelling volgen.
Let op: heb je je bestelling op vrijdag geplaatst? Dan wordt deze op dinsdag bezorgd.
Ja, de allersnelste, makkelijkste en duurzaamste manier is om jouw bestelling terug te brengen in een van onze winkels. Neem de orderbevestiging van je bestelling en een geldig legitimatiebewijs mee. Je krijgt terugbetaald via de betaalwijze die je online hebt gekozen.
Het kan zijn dat je bestelling door DHL bij de buren is bezorgd, omdat je net niet thuis was op het moment dat zij aanbelden. Wanneer je dus wel een bezorgbevestiging hebt ontvangen maar geen bestelling op de mat hebt, raden we je aan als eerste navraag te doen bij de buren. Het kan ook zijn dat jouw pakket is afgeleverd op een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. Deze blijft daar 7 dagen liggen en wordt vervolgens teruggestuurd naar ons distributiecentrum.
Indien jouw bestelling is teruggestuurd naar het distributiecentrum en is gecontroleerd op volledigheid, dan zal er een nieuwe verzendpoging via DHL worden gedaan. Hierover word je per e-mail op de hoogte gesteld.
Is bovenstaande niet van toepassing en lijkt het erop dat je pakket vermist is? Dan kan onze Afdeling Klantenservice 10 werkdagen, nadat je bestelling officieel volgens jouw Track & Trace code bezorgd zou moeten zijn, een afleveronderzoek bij DHL voor jou starten. Het afleveronderzoek kan vanwege de regels conform DHL niet eerder worden gestart en daarmee moeten wij een beroep doen op jouw geduld. Het DHL afleveronderzoek duurt maximaal 3 dagen waarna de terugkoppeling met je wordt gedeeld. Er wordt altijd gekeken naar een passende oplossing.
Uiteraard is het niet de bedoeling dat jouw pakket beschadigd wordt geleverd en zoekt onze Afdeling Klantenservice graag uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Neem hiervoor contact op via Klantenservice@intertoys.nl en voeg daarbij het ordernummer en foto’s toe van de beschadiging, zodat dit verder onderzocht kan worden.
Bellen: 085-00 66 910
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 18:00 uur
Zo: 10:00 - 16:00 uur
Chat
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 20:00 uur
Zo: 10:00 - 18:00 uur
E-mail: klantenservice@intertoys.nl
Antwoord gemiddeld binnen 2 werkdagen
Winkels
Onze experts in de winkel staan klaar om jou te helpen! Bekijk via de winkelzoeker wanneer jouw dichtstbijzijnde winkel is geopend.
Donderdag 5 december (Sinterklaas) - 9:00 - 18:00
Dinsdag 24 december (kerstavond) - 9:00 - 17:00
Woensdag 25 december (eerste kerstdag) - Gesloten
Donderdag 26 december (tweede kerstdag) - Gesloten
Dinsdag 31 december (oudejaarsdag) - 9:00 - 16:00
Woensdag 1 januari (nieuwjaarsdag) - Gesloten
Onze gegevens:
Intertoys B.V.
Van der Madeweg 13,
1114 AM Amsterdam (geen postadres)
KVK-nummer: 74152513
BTW-nummer: NL859790290B01
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten.
©2024 Intertoys