Terug naar klantenservice overzicht

Hoe plaats ik een bestelling

Een bestelling plaatsen op onze website doe je in de volgende simpele stappen:

1. Mijn winkelwagen

Als je het perfecte cadeau hebt gevonden plaats je deze in je winkelwagentje door op de knop 'In winkelwagen' te klikken. Je kunt vervolgens verder shoppen en op dezelfde manier andere artikelen toevoegen aan je wagentje. Klaar met winkelen? Ga dan naar het winkelwagentje rechts bovenaan de pagina en klik op 'Bestellen'.

In je winkelwagentje kun je tijdens het bestelproces nog verschillende gegevens aanpassen of toevoegen:

  • Je kunt het aantal te bestellen artikelen veranderen met het + of – teken.
  • Haal eenvoudig artikelen uit je wagentje door op het prullenbakje te klikken.
  • Heb je een kortingscode? Gebruik deze door op de link 'Kortingscode invullen' te klikken, de code in te vullen en vervolgens op 'Voeg toe' te klikken.
  • Kies waar je je pakketje wilt ontvangen onder het kopje 'Bezorgen of zelf ophalen'. Een bestelling die ook artikelen van een externe verkoper bevat kan niet worden opgehaald in de winkel. In dat geval kun je er alleen voor kiezen om de bestelling thuis te laten bezorgen.
  • Je kunt tijdens het bestellen zelf kiezen op welke dag je je pakketje wilt ontvangen. Dit kun je invullen bij stap 3 van het bestelproces, onder het kopje 'Afleverdatum'. Producten van externe verkopers hebben slechts één mogelijke bezorgdatum.
  • Let op: voor bestellingen op onze website geldt een minimaal orderbedrag van €15,-.

2. Inloggen of registreren

Heb je al een account bij Intertoys, dan kun je je gegevens oproepen via de knop 'Inloggen' en je bestelling nog sneller afronden. Heb je nog geen account, dan kun je er voor kiezen deze aan te maken bij 'Nieuw bij Intertoys'. Het aanmaken van een account is niet nodig voor het plaatsen van een bestelling, maar biedt wel vele voordelen. Zo gaat het bestellen de volgende keer een stuk sneller en kun je op elk gewenst moment je facturen en betaalbevestigingen inzien. Dit kan handig zijn, bijvoorbeeld in geval van garantie.

3. Vul je gegevens in

Onder het kopje 'Gegevens' vul je alle informatie in die nodig is om je bestelling te verwerken, waaronder een naam en een afleveradres in Nederland. Wil je graag je pakketje in de winkel ophalen, kies dan de winkel voordat je je gegevens invoert.

4. Bezorg- en betaalmogelijkheden

Vul hier je factuur- en bezorgadres in en kies vervolgens de manier waarop je wilt betalen. Je kunt bij deze stap ook zelf bepalen op welke datum je je pakketje wilt ontvangen. Is het een cadeau? Dan bieden we je hier de mogelijkheid cadeaupapier aan je winkelwagentje toe te voegen en een persoonlijke tekst toe te voegen. Bij een bestelling bij een externe verkoper gelden de bezorgmogelijkheden van deze partij. Deze staan aangegeven op de pagina waarop je je bezorgadres invult.

5. Controleer en bevestig

Op deze overzichtspagina kun je nog één keer controleren of alles wat je hebt ingevuld klopt. Helemaal tevreden? Klik dan op 'Bestelling betalen'. Je bestelling is pas afgerond als je de orderbevestiging en factuur of betaalbevestiging via e-mail hebt ontvangen. Bewaar deze e-mail goed, want met het ordernummer kunnen we je snel helpen als je vragen hebt. Bovendien is de factuur ook je garantiebewijs. Van de externe verkoper krijg je een aparte e-mail met informatie over de bezorging van je bestelling.