Terug naar klantenservice overzicht

De bezorgmogelijkheden van jouw artikel

We doen ons best je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Hierbij krijgen we hulp van PostNL, Extra@Home, Cargo en andere leveranciers. Wie jouw pakketje bezorgt is onder meer afhankelijk van de verkoper van het artikel, jouw wensen en de regio waarin je woont:

  • PostNL pakketdienst verzorgt de verzending van pakketjes bij je thuis of in de winkel.
  • Voor grote en/of zware artikelen maken we gebruik van de diensten van PostNL, Extra@Home of Cargo.
  • Artikelen die je bij een externe verkoper bestelt worden aangeboden door de bezorgdienst van die verkoper. Zij vertellen je dus wie je pakketje bezorgt.

Mijn bestelling bestaat uit meerdere pakketten

Soms kan een bestelling niet in één keer bezorgd worden en sturen we meerdere pakketten. Heb je vragen over het verloop van je bestelling, neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice op telefoonnummer 088-059 90 50. We helpen je graag verder.

Je ontvangt te allen tijde meerdere pakketjes als je tegelijkertijd bij Intertoys en een externe verkoper bestelt. De externe verkoper stuurt je je bestelling namelijk via de eigen vervoerder. Je ontvangt dan dus ook meerdere Track & Trace-codes.

Mijn artikel heeft een afwijkende levertijd

De meeste bestellingen worden de volgende dag bezorgd maar sommige artikelen hebben een langere levertijd. Deze afwijkende levertijd staat op de site vermeld, direct bij het artikel. In sommige gevallen moet er een speciale bezorgafspraak worden gemaakt, bijvoorbeeld bij grote buitenspeelgoedartikelen. Dan neemt de vervoerder contact met je op.