Intertoys maakt gebruik van cookies.
Om de websites van Intertoys goed te laten functioneren en om buiten onze eigen websites relevante, gepersonaliseerde berichten en advertenties van Intertoys te kunnen tonen, maken wij gebruik van cookies.
Hieronder kun je het plaatsen van deze cookies en de verwerking van (persoons)gegevens die met behulp van cookies voor eerder genoemde doeleinden worden verzameld accepteren of aanpassen.
Door toestemming te geven voor marketing cookies verklaar je dat je 16 jaar of ouder bent.
Voor meer informatie over privacy
en cookies verwijzen wij naar onze
privacy- en cookieverklaring.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Als je op werkdagen voor 22:00 bestelt, dan wordt je pakketje binnen 1 tot 2 dagen bezorgd. Wil je liever je bestelling ophalen bij een winkel? Maak gebruik van onze Click & Collect service. Lees hier meer.
Door welke koeriersdienst wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien je hebt gekozen voor de optie DHL betekent dat dat jouw bestelling via de post wordt bezorgd die je met een verzendbevestiging met Track & Trace code kunt volgen.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je nog altijd geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code ontvangen? Dan is het uiteraard mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Wij verzoeken je vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@intertoys.nl met daarin jouw ordernummer zodat wij de annulering direct kunnen verwerken.
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen in de mail?
Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd. Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden.
Wat als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen na 4 werkdagen?
Neem contact op met onze Klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Meer informatie
Omdat je natuurlijk zo snel mogelijk je bestelling op de mat wilt hebben, zorgen we ervoor dat wanneer je op werkdagen voor 22:00 uur bestelt, je bestelling binnen 1 tot 2 dagen wordt bezorgd. Je ontvangt hiervoor een Track & Trace-link via de e-mail waarin wij de verzending bevestigen. Heb je onverhoopt geen link ontvangen, laat het ons dan weten en bel naar de Afdeling Klantenservice op telefoonnummer 085-00 66 910.
Wie jouw pakketje bezorgt is onder meer afhankelijk van jouw wensen en de regio waarin je woont:
Wanneer betaal ik voor de bezorging?
Om onze klanten optimale service te bieden bezorgen wij bijna altijd gratis. Er zijn wel een paar uitzonderingen:
Mijn bestelling bestaat uit meerdere pakketten
Soms kan een bestelling niet in één keer bezorgd worden en sturen we meerdere pakketten. Heb je vragen over het verloop van je bestelling, neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice op telefoonnummer 085-00 66 910. We helpen je graag verder.
Mijn artikel heeft een afwijkende levertijd
De meeste bestellingen worden binnen 2 werkdagen bezorgd, maar sommige artikelen hebben een langere levertijd. Deze afwijkende levertijd staat op de site vermeld, direct bij het artikel. In sommige gevallen moet er een speciale bezorgafspraak worden gemaakt, bijvoorbeeld bij grote buitenspeelgoedartikelen. Dan neemt de vervoerder contact met je op.
Mijn bestelling zou bezorgd moeten zijn maar is niet ontvangen
Het kan zijn dat je bestelling door DHL bij de buren is bezorgd, omdat je net niet thuis was op het moment dat zij aanbelden. Wanneer je dus wel een bezorgbevestiging hebt ontvangen maar geen bestelling op de mat hebt, raden we je aan als eerste navraag te doen bij de buren. Mochten zij je bestelling niet hebben aangenomen, neem dan gerust contact op met de Afdeling Klantenservice op telefoonnummer 085-00 66 910. We helpen je graag verder.
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten.