Bezorgen & ophalen

Welke bezorgopties kan ik kiezen?

Bij Intertoys kun je kiezen uit twee verschillende bezorgopties:


  1. Thuisbezorgen met DHL: jouw bestelling wordt via de post bezorgd. Deze kun je met jouw Track & Trace code volgen.
  2. Click & Collect: plaats jouw bestelling online en haal deze al binnen 1 uur op bij een winkel bij jou in de buurt. Lees hoe Click & Collect werkt.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Heb je op een werkdag besteld? Dan wordt jouw bestelling binnen 1 à 2 dagen bezorgd. Wanneer je bestelling onderweg is ontvang je een verzendbevestiging en kun jouw bestelling volgen.


*Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw Track & Trace code in de gaten.


Let op: heb je je bestelling op vrijdag geplaatst? Dan wordt deze op dinsdag bezorgd.

Wanneer betaal ik voor de bezorging?

Om onze klanten optimale service te bieden bezorgen wij bijna altijd gratis. Er zijn wel een paar uitzonderingen:


  1. Bij bestellingen onder de €20.- brengen we €4.99 verzendkosten in rekening.
  2. Bij bezorgadressen op de Waddeneilanden kan sprake zijn van aanvullende kosten, omdat er gebruik moet worden gemaakt van de veerdienst. Aangezien deze kosten van te voren niet bekend zijn, kunnen we je hier helaas pas achteraf over informeren.
  3. Voor bestellingen die door hun omvang en gewicht niet met de normale pakketpost verzonden kunnen worden brengen wij extra verzendkosten in rekening. De kosten voor deze artikelen zijn afhankelijk van het gewicht, de omvang en de bezorgwijze. Deze extra kosten staan vermeld bij de productinformatie op onze website en staan ook in het overzicht van je bestelling onder 'Verzend- en administratiekosten'.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?

Met de Track & Trace code die je in de mail hebt ontvangen kun je jouw bestelling volgen.

Kan mijn bestelling in meerdere delen worden geleverd?

Ja, dat is mogelijk. Als je meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat deze vanuit verschillende locaties wordt verzonden. Hierover word je per pakket per e-mail op de hoogte gesteld middels een Track & Trace.

Moet ik mijn handtekening zetten voor ontvangst van mijn bestelling?

Bij bestellingen boven de 100.- wordt er door DHL gevraagd te tekenen voor ontvangst.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen in de mail, wat nu?

Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd.


Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden. Heb jij geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Wat als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen na 2 werkdagen?

Neem contact op met onze Afdeling Klantenservice. Zij helpen je graag verder.

Mijn bestelling zou bezorgd moeten zijn maar is niet ontvangen, wat nu?

Het kan zijn dat je bestelling door DHL bij de buren is bezorgd, omdat je net niet thuis was op het moment dat zij aanbelden. Wanneer je dus wel een bezorgbevestiging hebt ontvangen maar geen bestelling op de mat hebt, raden we je aan als eerste navraag te doen bij de buren. Het kan ook zijn dat jouw pakket is afgeleverd op een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. Deze blijft daar 7 dagen liggen en wordt vervolgens teruggestuurd naar ons distributiecentrum.


Indien jouw bestelling is teruggestuurd naar het distributiecentrum en is gecontroleerd op volledigheid, dan zal er een nieuwe verzendpoging via DHL worden gedaan. Hierover word je per e-mail op de hoogte gesteld.


Is bovenstaande niet van toepassing en lijkt het erop dat je pakket vermist is? Dan kan onze Afdeling Klantenservice 10 werkdagen, nadat je bestelling officieel volgens jouw Track & Trace code bezorgd zou moeten zijn, een afleveronderzoek bij DHL voor jou starten. Het afleveronderzoek kan vanwege de regels conform DHL niet eerder worden gestart en daarmee moeten wij een beroep doen op jouw geduld. Het DHL afleveronderzoek duurt maximaal 3 dagen waarna de terugkoppeling met je wordt gedeeld. Er wordt altijd gekeken naar een passende oplossing.

Wat kan ik doen als mijn pakket beschadigd is geleverd?

Uiteraard is het niet de bedoeling dat jouw pakket beschadigd wordt geleverd en zoekt onze Afdeling Klantenservice graag uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Neem hiervoor contact op via Klantenservice@intertoys.nl en voeg daarbij het ordernummer en foto’s toe van de beschadiging, zodat dit verder onderzocht kan worden.

Wanneer kan ik mijn terugbetaling verwachten indien ik mijn bestelling niet heb ontvangen?

Is het DHL afleveronderzoek nog gaande? Dan verzoeken wij jou nog even geduld te hebben tot het afleveronderzoek en eventueel vervolgonderzoek is afgerond.


Zodra een terugbetaling overeen is gekomen met onze Afdeling Klantenservice zullen we dit zo snel mogelijk en binnen 14 dagen terugbetalen.

Wanneer kan ik mijn Click & Collect-bestelling ophalen?

Deze staat al binnen 1 uur voor jou klaar. Je ontvangt voorafgaand een ophaalbevestiging per e-mail. Nog geen e-mail ontvangen? Dan is jouw Click & Collect-bestelling nog in behandeling bij de winkel.

Hoe werkt Click & Collect?

Met onze Click & Collect-service kun je jouw bestelling al binnen 1 uur ophalen bij een winkel bij jou in de buurt. Je ontvangt een ophaalbevestiging per e-mail zodra je bestelling voor je klaarligt. Lees alles over onze Click & Collect-service.

Wat als ik mijn Click & Collect bestelling niet direct op kan halen?

Geen probleem! We laten jouw bestelling twee weken in de winkel liggen. Daarna stuurt de winkel de bestelling terug en wordt deze verwerkt als een retourzending.

Wat dien ik mee te nemen om mijn Click & Collect op te halen in de winkel?

Je kunt jouw bestelling aan de kassa ophalen op vertoon van jouw orderbevestiging en een geldig legitimatiebewijs. Wil je je pakket laten ophalen door iemand anders? Degene die jouw pakket komt ophalen moet een geldig legitimatiebewijs en jouw orderbevestiging meenemen.

Ik heb een e-mail ontvangen dat mijn Click & Collect bestelling niet op voorraad is in de winkel, wat nu?

Helaas blijkt jouw bestelling toch niet op voorraad te zijn in de winkel. Hierover heb je van ons een e-mail ontvangen. Om je toch blij te kunnen maken met jouw bestelling willen we proberen de bestelling alsnog graag bij je thuisbezorgen. We zullen dit ongeveer 12 uur - na ontvangst van de mail en op werkdagen - in gang zetten. Wil je je bestelling toch niet thuis ontvangen? Geen probleem! Deze kan tot 12 uur - na ontvangst van de mail en op werkdagen - nog door onze Afdeling Klantenservice worden geannuleerd. Dit kun je doen door een mail te sturen naar Klantenservice@intertoys.nl of te bellen op 085-00 66 910.

Contact

bel icoon  Bellen: 085-00 66 910
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 -19:00 uur
Za: 10:00-16:00 uur


chat icoon  Chat
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 -19:00 uur
Za: 10:00-16:00 uur


E-mail icoon  E-mail: klantenservice@intertoys.nl
Antwoord gemiddeld binnen 1 werkdag


Facebook icoon  Facebook
Antwoord gemiddeld binnen 2 uur op werkdagen


Twitter icoon  Twitter
Antwoord gemiddeld binnen 2 uur op werkdagen


winkel icoon  Winkels
Onze experts in de winkel staan klaar om jou te helpen! Bekijk via de winkelzoeker wanneer jouw dichtstbijzijnde winkel is geopend.