Ramen Ink

1982355
Ramen Ink
+ / - Zweef boven de afbeelding om te zoomen.
Meer afbeeldingen
  • Productomschrijving
  • Productspecificaties
  • Reviews

Begeef je in de wereld van de Japanse ramen met Ramen Ink! Dit spel is geschikt voor 2 tot 5 spelers.

Help chef Sango de lekkerste Japanse ramen te serveren. Kies tactisch de ingrediënten, teken deze in je verschillende kommen en maak de bestellingen van de klanten compleet. Ben jij de beste sous-chef? In 6 rondes tekenen de spelers steeds de ingrediënten van 2 topping-kaarten in de 8 kommen op hun scorekaart. De eerste topping-kaart kiezen de spelers zelf en de topping-kaart die overblijft moet door alle spelers worden getekend. Teken de ingrediënten van topping-kaarten in de juiste kommen om punten te verdienen. Volle kommen leveren een bonus op. De speler die het slimst speelt en de meeste punten weet te verdienen is de winnaar.


Eigenschappen:

  • Ontpop je tot Japanse sous-chef met Ramen Ink!
  • Dit spel is geschikt voor 2 tot 5 spelers.
  • Inhoud: 1 scoreblok, 16 bestellingskaarten, 40 topping-kaarten, 5 potloden, spelregels.
Lees meer
Adviesleeftijd:
vanaf 8 jaar
Merk:
Jumbo
CE keurmerk:
Ja
Artikelnummer:
1982355
Lees meer
Barcodes:
8710126197936
8710126197936
Taalinstellingen:
Nederlands
Minimum aantal spelers:
2
Maximum aantal spelers:
5
Spelniveau:
Beginner
Doelgroep:
Kinderen
Variant van gezelschapsspel:
Basisspel
Spelsoort:
Denkspel
Afmetingen verpakking (cm):
4,2x12,5x18,3 (LxBxH)
Gewicht exclusief verpakking (gr):
408
Gemiddelde algehele beoordeling:
5
Totaal aantal beoordelingen:
1
8710126197936
Aflevering
9.98

incl. BTW

Onze winkelvoorraad

product-image
Ramen Ink
9.98

Vind winkel

  • Op werkdagen voor 22:00 besteld, binnen 1-2 dagen in huis
  • Gratis ophalen én inpakken in onze winkels.
  • Lokale bezorgservice: snelle levering in meer dan 60 steden.
  • Al voor 4.99 thuisbezorgd. Gratis verzending vanaf 35.-
  • Gratis retour en 30 dagen bedenktijd.

Schrijf een review en maak iedere maand kans op een Intertoys kadokaart t.w.v. 100.-

Hoe gaan wij om met reviews?