Meer afbeeldingen
  • IceCat Video
  • Productomschrijving
  • Productspecificaties
  • Reviews

De iconische John Price en zijn metgezellen keren terug in Call of Duty: Modern Warfare II voor de Xbox Series X en Xbox One.

Call of Duty: Modern Warfare II is het vervolg op de kaskraker van 2019, Modern Warfare. Met de terugkeer van de iconische kapitein John Price, de onverschrokken John "Soap" MacTavish, de veteraan sergeant Kyle "Gaz" Garrick en de eenzame wolf zelf, de fan-favoriete operator Simon "Ghost" Riley. Spelers zullen ontdekken wat Task Force 141 tot de legendarische eenheid maakt die het nu is.

Van kleinschalige infiltratietactieken tot zeer geheime missies, spelers zullen nieuwe wapens, voertuigen en uitrusting moeten gebruiken om het op te nemen tegen hun vijanden. Rust jezelf uit en ga de strijd aan op zee door vijanden onder water te belegeren, een sterk versterkte vijandelijke basis binnen te dringen, langs kanalen te infiltreren en belangrijke bondgenoten te bevrijden op een clandestiene plek die in de bergen verborgen ligt.

Infinity Ward zal fans onderdompelen in adembenemende, state-of-the-art next-gen gameplay. Vecht samen met je vrienden in een werkelijk meeslepende ervaring met verbluffend realistisch geluid, belichting en graphics die dit de meest geavanceerde Call of Duty in de geschiedenis van de franchise maken. Modern Warfare II bevat een vernieuwd en geavanceerder AI-systeem, verbeterde rendering- en fotogrammetrie-technologie, een nieuw wapenarsenaalsysteem dat meer aanpassingsmogelijkheden biedt dan ooit tevoren, en tal van andere grafische en gameplay-innovaties die de franchise naar nieuwe hoogten tillen. De toekomst van de franchise zit vol baanbrekende innovaties en zet de toon voor next-gen gameplay.

Modern Warfare II zal vanaf dag één een indrukwekkende hoeveelheid content bevatten: vorm je team en vecht aan de zijde van de TF141 in een singleplayer-campagne over de hele wereld, speel alleen of als team in meeslepende multiplayer-gevechten met nieuwe locaties en manieren om te spelen, en ontdek een geavanceerder, verhaalgedreven speltype Special Operations met coöperatief tactisch spel.

Bovendien sluit Modern Warfare II aan op de nieuwe Warzone-ervaring die dit jaar uitkomt, en daarmee op de evolutie van de Battle Pass met een volledig nieuwe speelruimte en sandbox-modus. Verwacht een schema vol gratis post-launch content die evoluerende gameplay laat zien met nieuwe maps, nieuwe modes, seizoensevents, community vieringen en meer. Blijf koel.

Eigenschappen:

• Call of Duty: Modern Warfare II, voor de Xbox Series X en Xbox One, is het vervolg op het succesvolle Call of Duty: Modern Warfare uit 2019.
  • Het Call of Duty: Modern Warfare II Cross-Gen Pack bevat zowel de Xbox One- als de Xbox Series X-versies van de game.