+ / - Zweef boven de afbeelding om te zoomen.
Meer afbeeldingen
  • Productomschrijving
  • Productspecificaties
  • Reviews

Maak een reis naar de toekomst en ontsnap uit de Black Iron-gevangenis met The Callisto Protocol voor de Xbox Series X!

The Callisto Protocol speelt zich af 300 jaar in de toekomst. In deze derdepersoons survival horrorgame kruipt de speler in de huid van Jacob Lee, die de pech heeft opgesloten te worden in de maximaal beveiligde Black Iron-gevangenis op Callisto, een maan van Jupiter. Als de gedetineerden in monsterlijke wezens beginnen te veranderen, breekt er complete chaos uit. Om te overleven moet Jacob zich een weg naar de veiligheid knokken om uit de gevangenis te ontsnappen en tegelijkertijd de duistere en verontrustende geheimen ontrafelen die diep onder het oppervlak van Callisto begraven liggen. Met een combinatie van schietactie en contactgevechten zal Jacob zijn tactieken moeten aanpassen om tegen de razendsnel evoluerende wezens te vechten, terwijl hij nieuwe wapens, uitrusting en vaardigheden ontgrendelt om de groeiende dreiging voor te blijven en aan de gruwelijkheden van Jupiters dode maan te ontsnappen.

Eigenschappen:

• Horrortechniek: ‘The Callisto Protocol’ voor de Xbox Series X is een compleet nieuwe kijk op survivalhorror uit de creatieve koker van Glen Schofield. Door de combinatie van sfeer, spanning en gewelddadigheid, en bloedstollende momenten van hulpeloosheid en menselijkheid dompelt ‘The Callisto Protocol’ de spelers onder in een zenuwslopend verhaal waarin overal onuitsprekelijke verschrikkingen op de loer liggen.
  • Ontdek de geheimen van de United Jupiter Company: In ‘The Callisto Protocol’, dat zich afspeelt in het jaar 2320 op Callisto, de dode maan van Jupiter, kruip je in de huid van Jacob Lee, een gevangene in de Black Iron-gevangenis. Als een mysterieuze uitbraak een enorme chaos veroorzaakt op de maan, moet Jacob zijn grootste angsten onder ogen zien om de bloeddorstige wezens te verslaan die hem achtervolgen terwijl hij de duistere mysteries in het hart van de machtige United Jupiter Company ontrafelt.
  • Bekwaam je in brute, strategische gevechten: 'The Callisto Protocol’ daagt spelers uit zich te bekwamen in een spannende mix van contact- en afstandsgevechten, onder meer met een uniek zwaartekrachtwapen dat ooit door de bewakers van Black Iron werd gebruikt om de gevangenen in het gareel te houden. De spelers worden gedwongen dichtbij hun groteske tegenstanders te komen, ledematen af te hakken, benen op te blazen en creatief te zijn met wat ze maar kunnen vinden om elke confrontatie op leven en dood te overleven.
  • Ervaar het isolement van de dode maan van Jupiter: Callisto, een van de meest onherbergzame, geïsoleerde omgevingen in het universum, werpt zijn duistere schaduw over Jacobs wanhopige overlevingsstrijd. De spelers krijgen niet alleen de verschrikkingen van de Black Iron-gevangenis voor hun kiezen, maar ook de eeuwenoude geheimen die de lang overleden maan van Jupiter teisteren, zowel boven als onder de oppervlakte.

Intertoys gaming nieuwsblog

Bekijk hieronder het belangrijkste nieuws omtrent The Callisto Protocol en neem eens een kijkje op onze Intertoys gaming nieuwsblog:

Lees meer