Intertoys maakt gebruik van cookies.
Om de websites van Intertoys goed te laten functioneren en om buiten onze eigen websites relevante, gepersonaliseerde berichten en advertenties van Intertoys te kunnen tonen, maken wij gebruik van cookies.
Hieronder kun je het plaatsen van deze cookies en de verwerking van (persoons)gegevens die met behulp van cookies voor eerder genoemde doeleinden worden verzameld accepteren of aanpassen.
Door toestemming te geven voor marketing cookies verklaar je dat je 16 jaar of ouder bent.
Voor meer informatie over privacy
en cookies verwijzen wij naar onze
privacy- en cookieverklaring.
Kun je het antwoord op jouw vraag niet vinden? Dan staat onze Klantenservice klaar om jou te helpen!
Bel ons
085-00 66 910
Stuur ons een chat bericht
Stuur ons een bericht via Facebook
Stuur ons een bericht via Twitter
Stuur ons een e-mail
klantenservice@intertoys.nl
Kom langs in één van onze winkels!
Wat is de status van mijn retour?
Wanneer je aan de hand van je verzendbewijs ziet dat ons distributiecentrum jouw pakket ontvangen heeft, ontvang je vanuit ons een e-mail ter bevestiging als deze in behandeling is. Daarna zal er een terugbetaling plaatsvinden of ontvang je een vervangend artikel (afhankelijk van jouw voorkeur). De terugbetaling wordt wekelijks op dinsdag en donderdag verwerkt. Het geld staat gemiddeld binnen 1 tot 4 werkdagen op jouw rekening bijgeschreven.
Wanneer kan ik mijn winkelaankoop ruilen/retourneren?
Voor het terugbrengen van je winkelaankoop ben je welkom in onze winkels. Bekijk hier alle informatie omtrent ruilen en retourneren.
Het artikel dat ik heb ontvangen is kapot/beschadigd/incompleet. Wat moet ik doen?
Wij raden jouw aan direct contact op te nemen met de Klantenservice. Dit geldt ook voor artikelen besteld via onze lokale bezorgservice en via Click & Collect.
Wordt mijn bestelling bezorgd door DHL of kan ik het afhalen bij een winkel?
Indien je hebt gekozen voor de optie ‘Laten bezorgen’ betekent dat dat jouw bestelling via de post wordt bezorgd. Je ontvangt hier een verzendbevestiging van middels een Track & Trace code.
Indien je hebt gekozen voor de optie ‘Click & Collect’ betekent dat je jouw bestelling al na 1 uur kunt ophalen bij jouw geselecteerde winkel (na openen van winkel én na ontvangen van de ophaalbevestiging per e-mail die je vervolgens toont in de winkel). Let op: kom je bestelling alleen ophalen en kom niet naar de winkel zolang je geen ophaalafspraak hebt.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Heb je nog altijd geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code ontvangen? Dan is het uiteraard mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Wij verzoeken je vriendelijk om een e-mail te sturen naar klantenservice@intertoys.nl met daarin jouw ordernummer zodat wij de annulering direct kunnen verwerken.
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen in de mail?
Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd. Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden.
Wat als ik mijn bestelling nog niet heb ontvangen na 2 werkdagen?
Neem contact op met onze Klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Voorraad
Benieuwd of het gewenste artikel ook op voorraad is in één van onze winkels? Wij raden je dan aan om gebruik te maken van de ‘Bekijk winkelvoorraad’ knop op onze website. Het is dus niet nodig om de winkels te bellen met de vraag of artikel x op voorraad is.
Intertoys Kadokaart
Je kunt het saldo van jouw kadokaart natuurlijk altijd controleren via onze Saldochecker. Is het bedrag onterecht afgeschreven van jouw kadokaart wegens een storing o.i.d.? Dan raden wij je aan om 24 uur te wachten. Het saldo van jouw kadokaart wordt namelijk weer automatisch opgewaardeerd.
Onze gegevens:
Intertoys B.V.
Van der Madeweg 13
1114 AM Amsterdam
KVK-nummer: 74152513
BTW-nummer: NL859790290B01
Intertoys probeert jouw vraag of klacht altijd zo goed mogelijk op te lossen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)."
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten.