Mijn Intertoys-account


Let op: het is belangrijk dat jouw adresgegevens inclusief volledige naam- en achternaam worden ingevuld in Mijn account. Indien deze niet volledig zijn ingevoerd, kan een eventuele bestelling niet worden afgerond.

Welke voordelen heb ik van een Mijn Intertoys-account?

Welke voordelen heb ik van een Mijn Intertoys-account?


  • Je beheert je eigen persoonlijke gegevens.
  • Je kunt eenvoudig en snel de status van je bestellingen bekijken.
  • Het doen van volgende aankopen gaan veel sneller en gemakkelijker.
  • Je kunt altijd en overal je bestelgeschiedenis inzien.

Hoe maak ik een Mijn Intertoys-account aan?

Het aanmaken van een persoonlijk Intertoys-account is heel simpel. Maak een account aan door op de volgende link te klikken: Registreer. Vul hier je persoonlijke informatie in, zoals je volledige voor- en achternaam en adres. Na het registreren ontvang je van ons een activatiemail. Na het activeren kun je direct inloggen in jouw Intertoys account. Heb je geen activatiemail ontvangen? Vraag hem via deze pagina opnieuw op.

Ik heb geen activatiemail voor Mijn Intertoys-account ontvangen, wat nu?

Klik op ‘Inloggen / Registreren’ bovenaan de homepage en kies vervolgens voor de optie Geen activatiemail ontvangen? Vul op deze pagina de gevraagde gegevens in en klik dan op ‘Verzend activatie opnieuw’. Je ontvangt binnen enkele minuten alsnog een activatiemail.

Wat doet Intertoys met mijn gegevens?

We vinden het natuurlijk erg belangrijk om veilig met jouw persoonsgegevens om te gaan. In onze privacy- en cookieverklaring lees jij hoe wij dat doen.

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten, wat nu?

Klik op ‘Inloggen / Registreren’ bovenaan de homepage en kies vervolgens voor de optie Wachtwoord vergeten. Vul op deze pagina je e-mailadres in en klik op ‘Stuur mij een tijdelijk wachtwoord’. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met daarin een link waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

  • Het aanpassen van je persoonsgegevens bij 'Persoonlijke informatie'.
  • Het aanpassen van je e-mailadres bij 'Persoonlijke informatie'.
  • Het aanpassen van je wachtwoord bij 'Verander wachtwoord'. Voer een nieuw wachtwoord in bestaande uit minimaal 6 tekens, waaronder minstens 1 leesteken en 1 cijfer. Let op dat je wachtwoord niet gelijk mag zijn aan je vijf laatste wachtwoorden. Klik vervolgens op 'Inloggen'.

Kan ik het e-mailadres wijzigen waarmee ik Mijn account heb aangemaakt?

Het is niet mogelijk om dit e-mailadres te wijzigen. Wel kun je het oude account verwijderen en een nieuwe aan te maken met het nieuwe e-mailadres. Let op: het is niet mogelijk om bestellingen over te zetten van het ene naar het andere account.

Ik ben het wachtwoord van mijn account vergeten, wat nu?

Klik op ‘Inloggen / Registreren’ bovenaan de homepage en kies vervolgens voor de optie Wachtwoord vergeten. Vul op deze pagina je e-mailadres in en klik op ‘Stuur mij een tijdelijk wachtwoord’. Je ontvangt binnen enkele minuten een e-mail met daarin een link waarmee je een nieuw wachtwoord aan kunt maken.

Hoe maak ik een verlanglijstje op de website?

Een verlanglijstje maken op Intertoys.nl is heel makkelijk! Volg de volgende stappen:

  • Log in met je Intertoys account of maak een Intertoys-account aan en activeer deze.
  • Bekijk jouw favoriete artikelen en klik op het hartje om deze op je verlanglijstje te zetten.
  • Deel je verlanglijstje met vrienden en familie, vul het juiste e-mailadres in en stuur een persoonlijk berichtje mee.

Hoe kan ik mij via Mijn account afmelden voor de nieuwsbrief?

Wil je onze nieuwsbrief niet langer meer ontvangen? Ga dan naar 'Persoonlijke gegevens' in je account en vink bij 'Voorkeuren' de nieuwsbrief optie uit. Vergeet niet om je wijzigingen op te slaan.

Hoe kan ik Mijn Intertoys-account verwijderen?

Om je Intertoys acccount te verwijderen kun je de volgende stappen doorlopen:

  • Log in met je Intertoys account
  • Ga naar het kopje Persoonlijke gegevens
  • Onderaan deze pagina vind je de optie om je account te verwijderen
  • Klik op 'Account verwijderen' en bevestig door op 'Ja, ik wil mijn account verwijderen' te klikken
  • Jouw account is nu verwijderd

Hoe vind ik mijn bestellingen in Mijn account?

Log in op je account en ga naar Mijn aankopen. Hier heb je de mogelijkheid om de details van jouw geplaatste bestellingen in te zien. Heb je verdere vragen over jouw bestellingen welke je niet terug kunt vinden in jouw account, neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice via 085-00 66 910.

Contact

bel icoon  Bellen: 085-00 66 910
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 9:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 18:00 uur
Zo: 10:00 - 16:00 uur


chat icoon  Chat
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 20:00 uur
Zo: 10:00 - 18:00 uur


E-mail icoon  E-mail: klantenservice@intertoys.nl
Antwoord gemiddeld binnen 2 werkdagen


winkel icoon  Winkels
Onze experts in de winkel staan klaar om jou te helpen! Bekijk via de winkelzoeker wanneer jouw dichtstbijzijnde winkel is geopend.


Openingstijden feestdagen

Donderdag 5 december (Sinterklaas) - 9:00 - 18:00
Dinsdag 24 december (kerstavond) - 9:00 - 17:00
Woensdag 25 december (eerste kerstdag) - Gesloten
Donderdag 26 december (tweede kerstdag) - Gesloten
Dinsdag 31 december (oudejaarsdag) - 9:00 - 16:00
Woensdag 1 januari (nieuwjaarsdag) - Gesloten