Intertoys maakt gebruik van cookies.
Om de websites van Intertoys goed te laten functioneren en om buiten onze eigen websites relevante, gepersonaliseerde berichten en advertenties van Intertoys te kunnen tonen, maken wij gebruik van cookies.
Hieronder kun je het plaatsen van deze cookies en de verwerking van (persoons)gegevens die met behulp van cookies voor eerder genoemde doeleinden worden verzameld accepteren of aanpassen.
Door toestemming te geven voor marketing cookies verklaar je dat je 16 jaar of ouder bent.
Voor meer informatie over privacy
en cookies verwijzen wij naar onze
privacy- en cookieverklaring.
Het is ons doel om iedereen te voorzien van het perfecte kado, maar het kan zijn dat je je bedenkt na je aankoop. Dan kun je jouw aankoop natuurlijk ruilen of retourneren.
Ruilen in de winkel
Het is mogelijk om je aankoop in de winkel te ruilen, dit kan dan ook in alle Intertoys winkels, binnen 30 dagen. Bij een aankoop in de winkel gaat dat zoals je gewend bent: je gaat terug naar de winkel met je aankoop en de kassabon, zoekt een nieuw artikel uit en ruilt deze om bij de kassa. Ditzelfde geldt ook voor een bestelling die je op hebt gehaald in de winkel. Afhankelijk van je aankoopbedrag en de prijs van het nieuwe artikel ontvang je geld terug of betaal je bij. Kies je hetzelfde artikel uit? Dan hoef je uiteraard niets te bij te betalen.
Spelregels voor het ruilen bij een Intertoys winkel:
Aankoop terugsturen
Lukt het niet om je aankoop terug te brengen naar een van onze winkels? Dan kun je via een DHL ServicePoint jouw aankoop kosteloos retourneren.
Spelregels voor het terugsturen van jouw aankoop:
We kunnen natuurlijk niet spelen zonder regels. Om jouw aankoop bij Intertoys terug te sturen zijn dat de volgende:
Ik wil mijn online bestelling retourneren.
Je kunt jouw online bestelling binnen 30 dagen na aankoop retourneren. De allersnelste, makkelijkste en ook duurzaamste manier om dit bij Intertoys te doen is door jouw aankoop terug te brengen in één van onze winkels. Je kunt direct jouw aankoop omruilen voor een nieuw artikel of je krijgt het aankoopbedrag terug.
Bekijk waar jouw dichtstbijzijnde Intertoys winkel is en de actuele openingstijden.
Is er gekozen voor achteraf betalen via Klarna? Dan is het niet mogelijk om jouw de online aankoop terug te brengen in één van onze winkels.
Ik wil mijn bestelling toch terugsturen.
Is er geen Intertoys winkel in de buurt of lukt het je niet om deze terug te brengen? Dan kun je jouw online bestelling kosteloos, via een DHL ServicePoint terugsturen. Stuur je het retour via een andere (duurdere) bezorgdienst? Dan zijn de bijkomende kosten voor eigen rekening.
Vergeet niet om het verzendbewijs van jouw pakketje goed te bewaren.
Ontvang je geen bevestigingsmail of heb je na uiterlijk 10 werkdagen het aankoopbedrag nog niet teruggestort gekregen? Neem dan contact op met onze Klantenservice.