Bij Intertoys kun je kiezen uit twee verschillende bezorgopties:
Heb je op een werkdag besteld? Dan wordt jouw bestelling binnen 1 à 2 dagen bezorgd. Wanneer je bestelling onderweg is ontvang je een verzendbevestiging en kun jouw bestelling volgen.
*Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw Track & Trace code in de gaten.
Let op: heb je je bestelling op vrijdag geplaatst? Dan wordt deze op dinsdag bezorgd.
Om onze klanten optimale service te bieden bezorgen wij bijna altijd gratis. Er zijn wel een paar uitzonderingen:
Met de Track & Trace code die je in de mail hebt ontvangen kun je jouw bestelling volgen.
Ja, dat is mogelijk. Als je meerdere producten hebt besteld, kan het zijn dat deze vanuit verschillende locaties wordt verzonden. Hierover word je per pakket per e-mail op de hoogte gesteld middels een Track & Trace.
Bij bestellingen boven de 100.- wordt er door DHL gevraagd te tekenen voor ontvangst.
Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd.
Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden. Heb jij geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Neem contact op met onze Afdeling Klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Het kan zijn dat je bestelling door DHL bij de buren is bezorgd, omdat je net niet thuis was op het moment dat zij aanbelden. Wanneer je dus wel een bezorgbevestiging hebt ontvangen maar geen bestelling op de mat hebt, raden we je aan als eerste navraag te doen bij de buren. Het kan ook zijn dat jouw pakket is afgeleverd op een DHL ServicePoint bij jou in de buurt. Deze blijft daar 7 dagen liggen en wordt vervolgens teruggestuurd naar ons distributiecentrum.
Indien jouw bestelling is teruggestuurd naar het distributiecentrum en is gecontroleerd op volledigheid, dan zal er een nieuwe verzendpoging via DHL worden gedaan. Hierover word je per e-mail op de hoogte gesteld.
Is bovenstaande niet van toepassing en lijkt het erop dat je pakket vermist is? Dan kan onze Afdeling Klantenservice 10 werkdagen, nadat je bestelling officieel volgens jouw Track & Trace code bezorgd zou moeten zijn, een afleveronderzoek bij DHL voor jou starten. Het afleveronderzoek kan vanwege de regels conform DHL niet eerder worden gestart en daarmee moeten wij een beroep doen op jouw geduld. Het DHL afleveronderzoek duurt maximaal 3 dagen waarna de terugkoppeling met je wordt gedeeld. Er wordt altijd gekeken naar een passende oplossing.
Uiteraard is het niet de bedoeling dat jouw pakket beschadigd wordt geleverd en zoekt onze Afdeling Klantenservice graag uit hoe dit heeft kunnen gebeuren. Neem hiervoor contact op via Klantenservice@intertoys.nl en voeg daarbij het ordernummer en foto’s toe van de beschadiging, zodat dit verder onderzocht kan worden.
Is het DHL afleveronderzoek nog gaande? Dan verzoeken wij jou nog even geduld te hebben tot het afleveronderzoek en eventueel vervolgonderzoek is afgerond.
Zodra een terugbetaling overeen is gekomen met onze Afdeling Klantenservice zullen we dit zo snel mogelijk en binnen 14 dagen terugbetalen.
Deze staat al binnen 1 uur voor jou klaar. Je ontvangt voorafgaand een ophaalbevestiging per e-mail. Nog geen e-mail ontvangen? Dan is jouw Click & Collect-bestelling nog in behandeling bij de winkel.
Met onze Click & Collect-service kun je jouw bestelling al binnen 1 uur ophalen bij een winkel bij jou in de buurt. Je ontvangt een ophaalbevestiging per e-mail zodra je bestelling voor je klaarligt. Lees alles over onze Click & Collect-service.
Geen probleem! We laten jouw bestelling twee weken in de winkel liggen. Daarna stuurt de winkel de bestelling terug en wordt deze verwerkt als een retourzending.
Je kunt jouw bestelling aan de kassa ophalen op vertoon van jouw orderbevestiging en een geldig legitimatiebewijs. Wil je je pakket laten ophalen door iemand anders? Degene die jouw pakket komt ophalen moet een geldig legitimatiebewijs en jouw orderbevestiging meenemen.
Helaas blijkt jouw bestelling toch niet op voorraad te zijn in de winkel. Hierover heb je van ons een e-mail ontvangen. Om je toch blij te kunnen maken met jouw bestelling willen we proberen de bestelling alsnog graag bij je thuisbezorgen. We zullen dit ongeveer 12 uur - na ontvangst van de mail en op werkdagen - in gang zetten. Wil je je bestelling toch niet thuis ontvangen? Geen probleem! Deze kan tot 12 uur - na ontvangst van de mail en op werkdagen - nog door onze Afdeling Klantenservice worden geannuleerd. Dit kun je doen door een mail te sturen naar Klantenservice@intertoys.nl of te bellen op 085-00 66 910.
Bellen: 085-00 66 910
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 9:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 18:00 uur
Zo: 10:00 - 16:00 uur
Chat
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 - 21:00 uur
Za: 10:00 - 20:00 uur
Zo: 10:00 - 18:00 uur
E-mail: klantenservice@intertoys.nl
Antwoord gemiddeld binnen 2 werkdagen
Winkels
Onze experts in de winkel staan klaar om jou te helpen! Bekijk via de winkelzoeker wanneer jouw dichtstbijzijnde winkel is geopend.
Donderdag 5 december (Sinterklaas) - 9:00 - 18:00
Dinsdag 24 december (kerstavond) - 9:00 - 17:00
Woensdag 25 december (eerste kerstdag) - Gesloten
Donderdag 26 december (tweede kerstdag) - Gesloten
Dinsdag 31 december (oudejaarsdag) - 9:00 - 16:00
Woensdag 1 januari (nieuwjaarsdag) - Gesloten
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten.
©2024 Intertoys