Intertoys maakt gebruik van cookies.
Om de websites van Intertoys goed te laten functioneren en om buiten onze eigen websites relevante, gepersonaliseerde berichten en advertenties van Intertoys te kunnen tonen, maken wij gebruik van cookies.
Hieronder kun je het plaatsen van deze cookies en de verwerking van (persoons)gegevens die met behulp van cookies voor eerder genoemde doeleinden worden verzameld accepteren of aanpassen.
Door toestemming te geven voor marketing cookies verklaar je dat je 16 jaar of ouder bent.
Voor meer informatie over privacy
en cookies verwijzen wij naar onze
privacy- en cookieverklaring.
Heb je op een werkdag voor 22:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling binnen 1 à 2 dagen bezorgd. Wanneer je bestelling onderweg is ontvang je een verzendbevestiging en kun jouw bestelling volgen.
Let op: heb je je bestelling op vrijdag geplaatst? Dan wordt deze op dinsdag bezorgd.
Deze staat al binnen 1 uur voor jou klaar. Je ontvangt voorafgaand een ophaalbevestiging per e-mail. Nog geen e-mail ontvangen? Dan is jouw Click & Collect-bestelling nog in behandeling bij de winkel.
Om onze klanten optimale service te bieden bezorgen wij bijna altijd gratis. Er zijn wel een paar uitzonderingen:
Bij Intertoys kun je kiezen uit drie verschillende bezorgopties:
Met onze Click & Collect-service kun je jouw bestelling al binnen 1 uur ophalen bij een winkel bij jou in de buurt. Je ontvangt een ophaalbevestiging per e-mail zodra je bestelling voor je klaarligt. Lees alles over onze Click & Collect-service.
Geen probleem! We laten jouw bestelling twee weken in de winkel liggen. Daarna stuurt de winkel de bestelling terug en wordt deze verwerkt als een retourzending.
Je kunt jouw bestelling aan de kassa ophalen op vertoon van jouw orderbevestiging en een geldig legitimatiebewijs. Wil je je pakket laten ophalen door iemand anders? Degene die jouw pakket komt ophalen moet een geldig legitimatiebewijs en jouw orderbevestiging meenemen.
Met de Track & Trace code die je in de mail hebt ontvangen kun je jouw bestelling volgen.
Zolang je geen verzendbevestiging en/of Track & Trace code hebt ontvangen via het door jou opgegeven e-mailadres, dan is jouw bestelling op dit moment nog niet verstuurd.
Let op: een orderbevestiging is geen verzendbevestiging. Wij raden je daarom aan om nog even geduld te hebben en jouw e-mail goed in de gaten te houden. Heb jij geen Track & Trace code ontvangen? Neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Neem contact op met onze Afdeling Klantenservice. Zij helpen je graag verder.
Soms kan een bestelling niet in één keer bezorgd worden en sturen we meerdere pakketten. Heb je vragen over het verloop van je bestelling, neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice op telefoonnummer 085-00 66 910.
Het kan zijn dat je bestelling door DHL bij de buren is bezorgd, omdat je net niet thuis was op het moment dat zij aanbelden. Wanneer je dus wel een bezorgbevestiging hebt ontvangen maar geen bestelling op de mat hebt, raden we je aan als eerste navraag te doen bij de buren. Mochten zij je bestelling niet hebben aangenomen, neem dan gerust contact op met de Afdeling Klantenservice op telefoonnummer 085-00 66 910. We helpen je graag verder.
Bellen: 085-00 66 910
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 -19:00 uur
Za: 10:00-16:00 uur
Chat
Antwoord gemiddeld binnen 1 minuut
Ma t/m vr: 09:00 -19:00 uur
Za: 10:00-16:00 uur
E-mail: klantenservice@intertoys.nl
Antwoord gemiddeld binnen 1 werkdag
Facebook
Antwoord gemiddeld binnen 2 uur op werkdagen
Twitter
Antwoord gemiddeld binnen 2 uur op werkdagen
Winkels
Onze experts in de winkel staan klaar om jou te helpen! Bekijk via de winkelzoeker wanneer jouw dichtstbijzijnde winkel is geopend.
Alle prijzen zijn inclusief BTW en andere heffingen en exclusief eventuele verzendkosten.