We doen er alles aan om te zorgen dat je tevreden bent over je aankoop. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal in orde is, ook dan helpen we je graag verder.
Ik heb een kapot artikel ontvangen
Is het artikel kapot bij je aangekomen, dan zetten we natuurlijk alles op alles om je te helpen. Dat kan op verschillende manieren:
Hiervoor gelden wel enkele voorwaarden:
Mijn aankoop is tijdens gebruik kapot gegaan
Is het artikel dat je gekocht hebt tijdens het spelen kapot gegaan? Geen nood. Op alle artikelen die je bij Intertoys koopt ontvang je namelijk 30 dagen garantie vanuit Intertoys. Veel van ons elektronisch speelgoed heeft daarbij ook nog eens een fabrieksgarantie. En als die er niet is, krijg je die van Intertoys.
Zijn de eerste 30 dagen al voorbij en gaat je aankoop dan kapot? Dan laten we je natuurlijk niet in de kou staan. Wel is het zo dat we onze service dan aanpassen aan de aard van je klacht en de tijd dat je het artikel al in je bezit hebt. Hierbij houden we rekening met het wettelijk recht en de verwachtingen die jij redelijkerwijs bij het artikel mag hebben.
Wettelijke garantie
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen
dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag
verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. De door Intertoys gegeven 30 dagen garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie.
Wil je weten wat wij voor je kunnen doen? Neem dan contact op met onze collega's bij de Afdeling Klantenservice. We bekijken graag of we je een reparatie kunnen aanbieden, een vervangend artikel kunnen sturen of dat we je met bijvoorbeeld een Intertoys kadokaart tegemoet kunnen komen.
Garantiebewijs van mijn artikel:
Het garantiebewijs van je aankoop is de kassabon uit de winkel of de factuur die je hebt ontvangen bij de bevestigingsmail van je online bestelling. Je hebt één van deze bewijzen nodig om aanspraak te kunnen maken op garantie. Zonder deze bewijzen kunnen we je jammer genoeg niet helpen.
Onderzoeksplicht:
Wanneer je je pakketje van ons hebt ontvangen dien je te voldoen aan de zogenaamde onderzoeksplicht die een klant heeft. Dat wil zeggen dat je binnen korte tijd na ontvangst moet kijken of je bestelling klopt en compleet is, er geen gebreken zijn en het artikel voldoet aan je verwachtingen. Is dit niet het geval? Dan vragen we je ons dat uiterlijk binnen 2 maanden na de bezorging schriftelijk te laten weten. Hiervoor ontvangen we graag een duidelijke en gedetailleerde beschrijving van wat er mankeert zodat wij je goed kunnen helpen. Wij behouden ons het recht je klacht te (laten) onderzoeken.
Geen recht op garantie
In sommige gevallen heb je jammer genoeg geen recht op een gratis reparatie of een nieuw product. De garantie vervalt wanneer: